četvrtak, 21. travnja 2011.

10 GODINA SA VAMA

herceg_bosna.gif (GIF Image, 101×61 pixels)


Dragi prijatelji, mladenci, svatovi i svi Vi koji ste me pratili sve ovo vrijeme, iskreno i od srca Vam se zahvaljujem!

Evo, prođe 10 godina moga rada, moje pjesme, svirke, druženja sa svima Vama kroz razna slavlja, fešte i svadbene prigode.

 10 godina svirke i pjesme nije malo! Kroz sve ovo vrijeme, upoznao sam puno ljudi koji su mi cijelo ovo vrijeme davali podršku na razne načine i uživali ili pak ne u mojim izvedbama poznatijih ili manje poznatih pjesam..

Od Neuma, Mostara, Širokog Brijega, Posušja, Gruda, Tomislavgrada, Šujice, Livna, Splita, Trogira, Zagreba, Slavonskog Broda, Bugojna, Uskoplja, Jajca, N. Travnika i drugih ali i moga Kupresa, uveseljavao sam svatove, izvodio "gluposti" i nadam se bio zanimljiv.

Kroz 10-godišnje iskustvo moja harmonika je svirala na preko 800 događaja, što svadbi, što ostalih fešta, i time su stečena mnoga prijateljstva ali i bogato iskustvo za daljnji rad na ovaj način.

Hvala svima Vama ali još se nisam umorio, kako kaže narodna pjesma, preda mnom je (nadam se) još 10 godina muziciranja.



Popularni postovi